Menu
Menu

Młodszy/a konsultant/ka Service Desk

Aplikuj

Lokalizacja


Wynagrodzenie

UoP od

8 000 - 9 850 zł brutto

Czym się będziesz zajmował?

  • Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC
  • Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira
  • Diagnozowaniem i analizą błędów w kodzie (z użyciem debuggera)
  • Obsługą klienta w oparciu o standardy ITIL
  • Współpracą z zespołami projektowymi i technicznymi

 

Narzędzia z których korzystamy: 

Jira, Visual Studio Code, AzureDevOps, Git, Docker.


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Pierwszego doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego
  • Umiejętności programowania w dowolnym języku back-endowym
  • Podstawowej znajomości relacyjnych baz danych
  • Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. poziom B2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji

 

Mile widziane:

  • Znajomość procesów biznesowych z obszaru księgowości, logistyki, sprzedaży, zakupów, magazynu lub innych
  • Znajomość innych języków obcych takich jak francuski, niemiecki lub hiszpański

Jak pracujemy?

Na co dzień realizujemy wsparcie dla klientów zagranicznych, pracując w modelu hybrydowym (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie). Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery.


Benefity

Narzędzia z których korzystamy

chevron-downchevron-down-circle