

Lokalizacja
Warszawa
Wynagrodzenie
UoP od
8 000 - 9 850 zł brutto
Czym się będziesz zajmował?
- Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC
- Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira
- Diagnozowaniem i analizą błędów w kodzie (z użyciem debuggera)
- Obsługą klienta w oparciu o standardy ITIL
- Współpracą z zespołami projektowymi i technicznymi
Narzędzia z których korzystamy:
Jira, Visual Studio Code, AzureDevOps, Git, Docker.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Pierwszego doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego
- Umiejętności programowania w dowolnym języku back-endowym
- Podstawowej znajomości relacyjnych baz danych
- Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. poziom B2)
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji
Mile widziane:
- Znajomość procesów biznesowych z obszaru księgowości, logistyki, sprzedaży, zakupów, magazynu lub innych
- Znajomość innych języków obcych takich jak francuski, niemiecki lub hiszpański
Jak pracujemy?
Na co dzień realizujemy wsparcie dla klientów zagranicznych, pracując w modelu hybrydowym (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie). Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery.
Benefity
Inicjatywy dobroczynne
Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie grupowe
Zajęcia z języka angielskiego
Dofinansowania do karty MultiSport
Dofinansowania do opieki medycznej LuxMed
Uczestniczenie w konferencjach branżowych
Dofinansowania do studiów podyplomowych i szkoleń
Wsparcie w rozwoju umiejętności technicznych oraz miękkich
Narzędzia z których korzystamy
