Menu
Menu

Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Aplikuj

Lokalizacja


Wynagrodzenie

UoP, B2B od 9100 - 13 800 zł brutto

Czym się będziesz zajmował?

  • analiza potrzeb klienta
  • przygotowanie i weryfikacja umów, formularzy, zamówień, kalkulacja licencji, przygotowanie i składanie ofert
  • uczestnictwo w procesie sprzedaży i aktywny udział w spotkaniach z klientami
  • utrzymywanie sieci klientów międzynarodowych i partnerów w zakresie oferowanych produktów
  • analiza oraz weryfikacja rozliczeń projektów wdrożeniowych
  • prowadzenie celowych akcji handlowych i marketingowych
  • badanie satysfakcji klientów i partnerów
  • tworzenie raportów i zestawień sprzedaży
  • udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych
  • współpraca z zespołami wdrożeniowymi

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w zakresie obsługi systemów klasy ERP (w szczególności Microsoft Dynamics 365 Business Central) lub CRM
  • doświadczenia w pracy z klientem B2B
  • umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji
  • otwartości na potrzeby klienta i umiejętności ich analizowania
  • komunikatywności i proaktywnego podejścia do zadań
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1/B2)

Mile widziane:

  • znajomość podstaw księgowości
  • podstawowa wiedza na temat infrastruktury informatycznej (hardware/software)
  • znajomość narzędzi takich jak DocuSign będzie dodatkowym atutem

Jak pracujemy?

Pracujemy w różnorodnych zespołach w których dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wspieramy naszych pracowników w ich rozwoju przez szkolenia, warsztaty, czy dostęp do konferencji i wydarzeń branżowych. Zapewniamy prywatną opiekę medyczną Luxmed, dostęp do kart Multisport, a także do zajęć z języka angielskiego.


Benefity

Narzędzia z których korzystamy

Już uciekasz?


chevron-downchevron-down-circle