Menu
Menu

Specjalista ds. obsługi klienta

Aplikuj
System premii uzależnionej od wyników
Lokalizacja


Wynagrodzenie

UoP 9 850-11 700 zł brutto, B2B 11 850-14 050 zł netto

Czym się będziesz zajmował?

  • przygotowaniem i weryfikacją umów, formularzy, zamówień, kalkulacji licencji
  • przygotowaniem i składaniem ofert
  • uczestnictwem w procesie sprzedaży i aktywnym udziałem w spotkaniach z klientami
  • utrzymywaniem sieci klientów międzynarodowych i partnerów w zakresie oferowanych produktów
  • analizą oraz weryfikacją rozliczeń projektów wdrożeniowych
  • analizą potrzeb klienta
  • badaniem satysfakcji klientów i partnerów
  • tworzeniem raportów i zestawień sprzedaży
  • udziałem w konferencjach i wydarzeniach branżowych
  • prowadzeniem celowych akcji handlowych i marketingowych
  • współpracą z zespołami wdrożeniowymi

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w przygotowywaniu ofert i wystawianiu faktur
  • znajomości podstaw księgowości
  • doświadczenia w zakresie obsługi systemów klasy ERP (w szczególności Microsoft Dynamics 365 Business Central) lub CRM
  • doświadczenia w pracy z klientem B2B
  • umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji
  • otwartości na potrzeby klienta i umiejętności ich analizowania
  • komunikatywności i proaktywnego podejścia do zadań
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1/B2)

Mile widziane:

    • podstawowa wiedza na temat infrastruktury informatycznej (hardware/software)
    • znajomość narzędzi takich jak DocuSign będzie dodatkowym atutem

Jak pracujemy?

Ciekawą i pełną wyzwań pracę z zespołem specjalistów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Wspieramy naszych pracowników w ich rozwoju poprzez szkolenia, warsztaty, czy dostęp do konferencji i wydarzeń branżowych. Zapewniamy prywatną opiekę medyczną Luxmed, dostęp do kart Multisport, a także do zajęć z języka angielskiego.

Dołącz do nas!


Benefity

Narzędzia z których korzystamy

chevron-downchevron-down-circle