Menu
Menu

Młodszy konsultant Service Desk

Aplikuj

Lokalizacja


Wynagrodzenie

UoP od 8 000 - 9 850 zł brutto

Czym się będziesz zajmował?

  • Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC

  • Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira

  • Obsługą service desk w oparciu o standardy ITIL

  • Współpracą z zespołem projektowym

  • Wsparciem i rozwojem wewnętrznej bazy wiedzy


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego

  • Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. B1)

  • Znajomości procesów księgowych lub sprzedażowo-zakupowych

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji

  • Proaktywnego podejścia do obowiązków i samodzielności

Mile widziane:

  • Praktyczna umiejętność programowania w dowolnym języku backendowym
  • Umiejętność pracy z debuggerem

Jak pracujemy?

Na co dzień realizujemy projekty dla klientów krajowych oraz zagranicznych, a także świadczymy wsparcie po wdrożeniowe. Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery.


Benefity

Narzędzia z których korzystamy

chevron-downchevron-down-circle