

Poznań
UoP od 7400 - 9100 zł brutto
Czym się będziesz zajmował?
-
Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC
-
Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira
-
Obsługą service desk w oparciu o standardy ITIL
-
Współpracą z zespołem projektowym
-
Wsparciem i rozwojem wewnętrznej bazy wiedzy
Czego od Ciebie oczekujemy?
-
Doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego
-
Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. B1)
-
Znajomości procesów księgowych lub sprzedażowo-zakupowych
-
Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji
- Proaktywnego podejścia do obowiązków i samodzielności
Mile widziane:
- Praktyczna umiejętność programowania w dowolnym języku backendowym
- Umiejętność pracy z debuggerem
Jak pracujemy?
Na co dzień realizujemy projekty dla klientów krajowych oraz zagranicznych, a także świadczymy wsparcie po wdrożeniowe. Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery.
Benefity
Inicjatywy dobroczynne
Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie grupowe
Zajęcia z języka angielskiego
Dofinansowania do karty MultiSport
Dofinansowania do opieki medycznej LuxMed
Uczestniczenie w konferencjach branżowych
Dofinansowania do studiów podyplomowych i szkoleń
Wsparcie w rozwoju umiejętności technicznych oraz miękkich
Narzędzia z których korzystamy
