

Lokalizacja
Poznań
Wynagrodzenie
UoP od 7 400 – 9 100 zł brutto
Czym się będziesz zajmował?
- Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC
- Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira
- Diagnozowaniem i analizą prostych błędów w kodzie (z użyciem debuggera)
- Obsługą klienta w oparciu o standardy ITIL
- Wsparciem i rozwojem wewnętrznej bazy wiedzy
- Współpracą z zespołem projektowym i programistycznym
Narzędzia z których korzystamy:
Jira, Visual Studio Code, AzureDevops, Git, Docker, Markdown.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego
- Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. poziom B2)
- Doświadczenia zawodowego w zespole wsparcia użytkownika systemu
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym
Mile widziane:
- Znajomość procesów biznesowych m.in. księgowych, logistycznych, sprzedażowo-zakupowych, magazynowych lub innych
- Umiejętność posługiwania się innym językiem obcym
Jak pracujemy?
Na co dzień realizujemy projekty dla klientów krajowych oraz zagranicznych, pracując w modelu hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni z biura). Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery.
Benefity
Inicjatywy dobroczynne
Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie grupowe
Zajęcia z języka angielskiego
Dofinansowania do karty MultiSport
Dofinansowania do opieki medycznej LuxMed
Uczestniczenie w konferencjach branżowych
Dofinansowania do studiów podyplomowych i szkoleń
Wsparcie w rozwoju umiejętności technicznych oraz miękkich
Narzędzia z których korzystamy
