Menu
Menu

Młodszy konsultant Service Desk

Aplikuj

Lokalizacja


Wynagrodzenie

UoP od 7 400 – 9 100 zł brutto

Czym się będziesz zajmował?

  • Wsparciem użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC 
  • Identyfikowaniem, klasyfikowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira 
  • Diagnozowaniem i analizą prostych błędów w kodzie (z użyciem debuggera) 
  • Obsługą klienta w oparciu o standardy ITIL 
  • Wsparciem i rozwojem wewnętrznej bazy wiedzy 
  • Współpracą z zespołem projektowym i programistycznym 

Narzędzia z których korzystamy:  

Jira, Visual Studio Code, AzureDevops, Git, Docker, Markdown. 


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze systemu klasy ERP lub pokrewnego 
  • Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim (min. poziom B2) 
  • Doświadczenia zawodowego w zespole wsparcia użytkownika systemu 
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji 
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym 

Mile widziane: 

  • Znajomość procesów biznesowych m.in. księgowych, logistycznych, sprzedażowo-zakupowych, magazynowych lub innych 
  • Umiejętność posługiwania się innym językiem obcym 

Jak pracujemy?

Na co dzień realizujemy projekty dla klientów krajowych oraz zagranicznych, pracując w modelu hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni z biura). Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami w zespole. Dbamy o rozwój kompetencji technicznych oraz miękkich, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Pracujemy w oparciu o transparentny system wynagrodzeń oraz ścieżkę kariery. 


Benefity

Narzędzia z których korzystamy

Już uciekasz?


chevron-downchevron-down-circle